menu
menu Struktura urzędu

Artykuł archiwalny

drukuj

2008-10-27 12:13:44

Podinspektor do spraw obrony cywilnej i rolnictwa - Marianna Zadrożna


Samodzielne stanowisko do spraw obrony cywilnej i rolnictwa piastuje Marianna Zadrożna.

    Dane kontaktowe:

    Marianna Zadrożna

    e-mail: mariazadrozna@wp.pl

    tel. (0-29)7727017 wew. 27

    Pracuje w pokoju nr 6 (kasa).










Zakres czynności:

  • prowadzenie spraw związanych z akcją kurierską,
  • opracowywanie i aktualizacja Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego,
  • opracowywanie i aktualizowanie Gminnego Planu Obrony Cywilnej,
  • planowanie i organizacja szkoleń formacji obrony cywilnej,
  • planowanie i przygotowywanie decyzji o nałożeniu świadczeń na rzecz obrony,
  • prowadzenie magazynu Obrony Cywilnej,
  • współpraca z wojskiem w zakresie oczyszczania terenu gminy z materiałów wybuchowych i niebezpiecznych,
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym spraw ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy,
  • koordynacja działań związanych z ochroną roślin uprawnych, mających na celu zabezpieczenie przed chorobami, szkodnikami i chwastami,
  • prowadzenie spraw z zakresu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • współdziałanie w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich w szczególności w zakresie ochrony i hodowli zwierzyny,
  • koordynacja i organizacja działań w przypadku klęsk żywiołowych w rolnictwie,
  • przygotowywanie decyzji w sprawach zmiany stanu wody na gruncie, nakazujących właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom,
  • przygotowywanie projektów decyzji nakazujących wykonanie niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed zanieczyszczeniem lub zabronienia wprowadzenia ścieków do wody w przypadku wprowadzenia przez właściciela gruntu do wody ścieków nienależycie oczyszczonych,
  • prowadzenie obsługi kasowej zgodnie z instrukcją kasową,
  • zakup, ewidencja i sprzedaż znaków opłaty skarbowej,
  • dokonywanie rozliczeń zainkasowanych wpłat należności związanych z realizacją budżetu gminy,
  • dokonywanie wypłat gotówkowych z kasy na podstawie źródłowych dowodów kasowych,
  • odprowadzanie na rachunek rozliczeniowy w banku zainkasowanych wpłat przekraczających ustalony zapas gotówki w kasie,
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,
  • przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,
  • organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych,
  • tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
  • udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Informacje o artykule

Autor: Kamila Górska-Kłodzińska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 27.10.2008 12:13
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1281

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu