menu
menu AKTUALNOŚCI

Artykuł archiwalny

drukuj

2020-11-25 15:10:57

INFORMACJA o zbędnych / zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Urzędu Gminy Czarnia


INFORMACJA

o zbędnych / zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego

Urzędu Gminy Czarnia

W oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (DZ. U. 2019 r. poz. 2004) informuję, iż Urząd Gminy Czarnia posiada do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub darowizny (określonej w §38. i §39. w/w. rozporządzenia) na realizację zadań publicznych, zbędne / zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego wg załącznika.

Pisemne wnioski o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę składników rzeczowych majątku ruchomego, spełniające wymagania określone w §38 ust 4 lub darowizny zgodnie z §39 ust 3, 4 w/w. rozporządzenia należy składać do dnia 02.12.2020 r. na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia. O wyborze jednostki, której zostaną przekazane składniki majątkowe decyduje kolejność wpływu wniosku do urzędu.

Informacje o artykule

Autor: Paulina Sztemberg
Zredagował(a): Paulina Sztemberg
Data powstania: 25.11.2020 15:10
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 12073

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu