menu
menu Struktura urzędu

Artykuł archiwalny

drukuj

2008-10-27 11:23:26

Podinspektor ds. obywatelskich - Teresa Skorupska


Na stanowisku do spraw obywatelskich zatrudniona jest Teresa Skorupska.

Dane kontaktowe:

Teresa Skorupska

tel. (0-29)7727017 wew. 24

Urzęduje w pokoju nr 5.


Zakres czynności:
  • prowadzenie ewidencji ludności oraz udzielanie informacji osobowo-adresowych,
  • przygotowywanie decyzji w sprawach zameldowania i wymeldowania,
  • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
  • przekazywanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży,
  • prowadzenie rejestrów wyborców, sporządzanie spisów wyborców i wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
  • prowadzenie spraw z zakresu wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty,
  • udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację, przyjmowanie obwieszczeń i pism sądowych,
  • współpraca z sądami w zakresie wykonywania orzeczeń sądowych zobowiązujących skazanych do nieodpłatnej pracy na cele publiczne,
  • prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i bezpieczeństwa imprez masowych,
  • współpraca z właściwymi organami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  • ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
  • przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz decyzji o wykreśleniu z ewidencji,
  • współpraca z sądem rejestrowym w zakresie czynności związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego,
  • przygotowywanie propozycji dotyczących dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego oraz zakładów gastronomiczno-usługowych,
  • obsługa gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych,
  • prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • przygotowywanie decyzji o cofnięciu i wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • pobieranie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia mieszkańców gminy w zakresie profilaktyki i leczenia oraz przeciwdziałania patologiom społecznym,
  • prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń Wójta , uprawniających do podejmowania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego,
  • przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych oraz przygotowanie i udział w poborze,
  • prowadzenie postępowania w sprawie konieczności sprawowania przez żołnierza wyłącznej opieki nad członkiem rodziny,
  • prowadzenie postępowania dotyczącego uznania poborowych i żołnierzy za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny oraz pokrywania żołnierzom należności mieszkaniowych,
  • współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy, planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących prowadzonego zakresu spraw,
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,
  • prowadzenie postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  • współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi, przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,
  • organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
  • udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Informacje o artykule

Autor: Kamila Górska-Kłodzińska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 27.10.2008 11:23
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 2028

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu