- Struktura urzędu
-
Artykuł archiwalny
2008-10-27 11:23:26
Podinspektor ds. obywatelskich - Teresa Skorupska
Na stanowisku do spraw obywatelskich zatrudniona jest Teresa Skorupska.
Dane kontaktowe:
Teresa Skorupska
tel. (0-29)7727017 wew. 24
Urzęduje w pokoju nr 5.
Zakres czynności:
- prowadzenie ewidencji ludności oraz udzielanie informacji osobowo-adresowych,
- przygotowywanie decyzji w sprawach zameldowania i wymeldowania,
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
- przekazywanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży,
- prowadzenie rejestrów wyborców, sporządzanie spisów wyborców i wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
- prowadzenie spraw z zakresu wydawania dowodów osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty,
- udzielanie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację, przyjmowanie obwieszczeń i pism sądowych,
- współpraca z sądami w zakresie wykonywania orzeczeń sądowych zobowiązujących skazanych do nieodpłatnej pracy na cele publiczne,
- prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i bezpieczeństwa imprez masowych,
- współpraca z właściwymi organami w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
- przygotowywanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz decyzji o wykreśleniu z ewidencji,
- współpraca z sądem rejestrowym w zakresie czynności związanych z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego,
- przygotowywanie propozycji dotyczących dni i godzin otwierania i zamykania placówek handlu detalicznego oraz zakładów gastronomiczno-usługowych,
- obsługa gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych,
- prowadzenie postępowania i przygotowywanie projektów zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- przygotowywanie decyzji o cofnięciu i wygaśnięciu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- pobieranie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia mieszkańców gminy w zakresie profilaktyki i leczenia oraz przeciwdziałania patologiom społecznym,
- prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń Wójta , uprawniających do podejmowania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego,
- przeprowadzanie rejestracji przedpoborowych oraz przygotowanie i udział w poborze,
- prowadzenie postępowania w sprawie konieczności sprawowania przez żołnierza wyłącznej opieki nad członkiem rodziny,
- prowadzenie postępowania dotyczącego uznania poborowych i żołnierzy za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny oraz pokrywania żołnierzom należności mieszkaniowych,
- współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy, planowanie zadań rzeczowych i wydatków dotyczących prowadzonego zakresu spraw,
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,
- prowadzenie postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi, przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,
- organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
- udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacje o artykule
Autor: Kamila Górska-Kłodzińska Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski Data powstania: 27.10.2008 11:23 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 2023 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował